Angol - amerikai fiúnevek

14 megjegyzés:

  1. A blog jó csak kár hogy kevés név van fenn.

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Nem az Antonia volt az egyetlen gyanús név. Sajnos ilyenkor kezdek kételkedni egy oldal megbízhatóságát illetően, bár amit kerestem megtaláltam.

      Törlés
    2. Én valahol azt olvastam, hogy náluk mindkét nem használhatja például az Andy nevet. De nem biztos...

      Törlés
    3. igen, Amerikában mind a két nemnél használják a neveket, mert azt nézik, hogy melyik a lányosabb és melyik a fiúsabb név. vagy valami ilyesmi. Ott nem különös, hogy pl. a Sam fiú vagy lány név. csak nálunk furcsa ez... :)

      Törlés
    4. Helyesbítenék - vannak nevek, amik fiúknak és lányoknak is jók, de nem mindegyik. A Sam pedig csak egy becenév, aminek mindkét nemre van verziója - lányoknak Samantha, fiúknak Samuel.

      Törlés
    5. Sajnálom, de a Sam, igaz hogy lehet becenév is, de van ilyen név is magában hogy Sam. Nézz utánna nyugodtan.

      Törlés
  3. Alexis?? o.O Az nem lány név??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van olyan név náluk, amit mind a két nem használhat.

      Törlés
  4. egy csomó név uniszex, ne lepődjetek meg :)

    VálaszTörlés
  5. Nem jönnek be a nevek, pedig most kellenének a nevek. Az én gépemmel van a baj, vagy a nektek sem tölt be???

    VálaszTörlés